BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 8, 2010

akhirnya ku tahu siapa dia.....

akhirnya terjwb sudahhhh setiap persoalan aku satu persatu...huhu..aku telah diperbodohkan mcm tu je...selama hampir 5thn akhirnya ku tahu dia sudah BERKAHWINN....pedihnye aku terpaksa menerima semua ni...tp aku dah lama ready cuma tunggu je dr mulut dia....aku tahu hasil siasatan aku...nama nya palsu ..selama nie aku ditipu...ah nasib pompuan seperti aku...jika sesiapa yg membaca ini adalah nukilan ku bkn sekadar coretan tp ianya terjd dlm idup ku sendiri....dia x sangka yg aku dpt tahu....anak dah 2..kawin dah 10thn..tp mengaku bujang..alasan dia sekadar nak main2 lama kelamaan dia jg syg pdku....aku dah agak..lelaki semua mcm ni....aku x berdendam tp aku nak tgk sejauh mana permainan dia dgn aku....rumah nya sedaerah dgn ku....huhu...sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua....pedih...tauladan buat diri ku...sendiri jgn mudah jatuh cinta dan jg mudah percaya dkt org

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...