BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 20, 2011

to be lecturer at unikl (mimet)

woooo tajuk gempak giler...alhamdulilah aku diterima tuk jd tenaga pengajar di mimet.....my ambition since saya kecik2 dulu.....x sabar tuk aku berkhidmat...mcmana agaknya kerenah student aku....emm camna aku nak wat seyes ke...gila2 ke...tp aku ni gila2 skit...yg lg best kan tempat aku keje dkt sesgt dgn umah secret admire aku tuh...hehehheh....secret je bkn ada apa2 pown just like like je hihih ....aku dah sewa umah dkt manjung point agak mahal la tp seb bek la member aku dpt jugak kat sana....so x la rasa mahal sgt...x sabar tuk aku berbakti pd anak bangsa ku dan aku nak berbakti pd mak n abah yg terchenta.....hope they will be happy what i'm doing now....speaking la pulak minah keydah neh...neway tgu ek cita aku kerenah student2 unikl mimet.....mimet i'm coming...

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...