BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 25, 2011

aku teraniaya bEb !!!!!!

sebelom ni aku ada cita aku akan jd lecturer MIMET....harapan ku musnah beb...wat tontonan pembaca blog aku..sekiranya anda br mendapat call mengatakan anda dapat kerja just tunggu offer letter anda jgn la bergembira dan yakin anda dpt keje tu....situasi ni terjd dkt aku sendiri..aku rasa perhhhhh memang sedey gilerr tp nak wat camna dah x dak rezeki...tp aku tetap x puas ati sampai bila2....korang semua blh ke terima sehari selepas interview di mimet position as lecturer....dapat la call dr HR di mimet mengatakan yg aku diterima bekerja siap deal gaji lg turrr...tunggu offer letter dr HQ... tunggu punya tunggu apa pun x dak ...at last kwn2 aku di panggil utk 2nd interview di HQ aku x tersenarai tp x adil la wat camni jgn judge candidate based on pointer x semestinya pointer tinggi tu leh mengajar dan ada idea tuk wat research tul x   pointer aku x la rendah pun dan aku minat sgt nak wat research lam solar system aku minat giler bab2 solar nih hehehh...nape x pgl je semua dtg interbiu tul x......dr situ leh tgk performance setiap candidate... tp aku paling suka ar interbiu dkt mimet aku suka cara Dato yg interbiu aku tu (x ingat nama)..dato tu memang best dia tu lain dr yg lain lepas aku kuar bilek interbiu tu dlm ati aku ckp bestnye lau bekerja dibwh dato tu....friendly...

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...