BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 7, 2010

atas nama cinta membawa aku ke kehidupan yg pedih

cinta yg ku jalin hampir 5 thn x membawa apa2 maksud dlm diri ku....untuk pengetahuan korang semua aku x penah berjumpa dengan boyfriend aku..kami declare just dlm phone jerr......kisah ku bermula apabila aku menerima sebuah msj lucah...seumur idup ku aku x penah menerima msj sebegitu rupa.....aku pun apa lg melentingla...tiba2 dia ckp just nak uji aku...ah peduli ape aku nak uji aku...aku bknnye ada ape2 dgn dia..lama kelamaan aku menjd frenz dgn dia....dia cita segala kelakuan dia...aku x kisah selg org tu blh berubah.....aku just anggap dia frenz....aku tkt nak berkasih tkt sgt2.....aku tkt disakiti aku tkt dikecewakan....aku x sempurna seperti perempuan lain ada rupa....kelebihan ku..aku hanya mempunyai pendidikan tinggi (master) itu semua bkn ukuran......buat pertama kali aku rindu pd dia...dah lama dia x call...aku...,aku resah dan mcm2 lg...aku x penah nangis kerana seorg lelaki bodoh nye aku bila dipkkan blk.....aku meluahkan isi hati ku yg aku amat merinduinye.......tatkala tu jugak dia dia mengatakan dah lama dia menyimpan perasaan aku...jarak umur dia dgn aku 6 thn...aku rasa kan semua ciri2 yg aku nak dia ada....dia anak sulong....sememangnye aku impikan bhw aku akan punyai adik w'pun adik ipar...aku teringin sekali memegang title kakak...aku anak bongsu...dia berkerja di industri selepas dia menamatkan pengajian master dia...dia memohon DPLI dan dia dpt so bermula kehidupan dia as guru....aku gembira bila dia gembira tp segala2nya kurasakan berubah dia menjadi seorg g sgt busy....aku consider lg...sebb aku x penah lalui semua tu...bulan berganti bulan ...semester berganti semester ....dia dihantar ke kg nye tuk menjalani praktikal....korang bygkan sepjg dia practical blh dibilang dgn jari dia msj aku .....sampai skrg aku masih menggu msj dr dia w'pun aku x pasti bila semua tu akan berakhir...ya allah aku memohon pd mu jika dia jodoh ku kau dktkan dia pd aku jika sebaliknye ko jauhkan dia dr idupku aminnn....mungkin aku dah tiada lagi kepentingan utk dia dan mungkin dia sudah punyai org lain yg lebih sempurna dr aku....aku masih menyayangi dia...tp apa daya aku jika cara begini allah menguji kesabaran aku......20/5/2010 aku berjanji dgn dia nak jumpa aku dah beli tiket...sampai skrg dia x msj aku....apa daya aku...jika benar dia dah berubah dan punyai calon yg lebih baik dr aku.....tlg la berterus terang dgn aku.....aku sudah bersedia utk mendengar2 segala kemungkinan yg kuar dr mulut dia......w'pun berat utk menerimanya.....

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...